Doručení a platba

 

 Doručení

    1. Kdy vám zboží dodáme?

Doba dodání zboží vždy závisí na jeho dostupnosti a na zvoleném způsobu dopravy a platby. Dobu dodání zboží externími dopravci však nemůžeme ovlivnit. 

Zboží, které je skladem, zpravidla expedujeme v pracovní den od připsání platby na náš účet (při bezhotovostní platbě).

Zboží, které není skladem, expedujeme, jakmile je to možné. O přesném datu vás budeme informovat.

Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik, kdy je vám zboží doručeno. Pokud bezdůvodně odmítnete převzít zboží, nepovažuje se tato skutečnost za nesplnění povinnosti dodat zboží z naší strany, ani za odstoupení od smlouvy z vaší strany.

Při expedici zboží je zákazník o této skutečnosti informován e-mailem.

Vlastnické právo ke zboží nabýváte okamžikem zaplacení celé kupní ceny.

    1. Jak postupovat při převzetí zboží?

Při převzetí zboží zkontrolujte neporušenost obalu zboží. Pokud zjistíte nedostatky, neprodleně informujte dopravce i nás. Pokud odmítnete zásilku s poškozeným obalem převzít, nepovažuje se to za bezdůvodné odmítnutí zboží.

Okamžikem převzetí zboží (nebo okamžikem, kdy jste měli povinnost zboží převzít, ale v rozporu se smlouvou jste tak neučinili), na vás přechází odpovědnost za nahodilou zkázu, poškození či ztrátu zboží.

    1. Co se stane v případě, že zboží nepřevezmete?

Pokud je z důvodů na vaší straně nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným než sjednaným způsobem, jste povinni uhradit náklady spojené s takovým doručováním.

V případě, že zboží bezdůvodně nepřevezmete, máme nárok na náhradu nákladů spojených s dodáním zboží a jeho uskladněním, jakož i dalších nákladů, které nám z důvodu nepřevzetí zboží vzniknou.

V případě platby v hotovosti při zaslání zboží na dobírku nebo při osobním odběru máme dále právo od smlouvy odstoupit. Pokud jste však již kupní cenu uhradili (v případě platby před dodáním zboží), máme dále právo přistoupit k svépomocnému prodeji zboží dle § 2126 občanského zákoníku.

 

Přepravné a balné

Přepravné je účtováno dle typu převzetí zboží takto: 

  • Osobní odběr na kamenné prodejně Široká 28/7, Říčany u Prahy pro všechny objednávky: ZDARMA.
  • Zásilkovna/Packeta odběrné místo ČR 75Kč
  • Zásilkovna/Packeta kurír ČR 110kč
  • Packeta odběrné místo SK 4 EUR
  • DPD Odběrné místo 65kč
  • DPD Private doručení na adresu 100kč

 

 S každou zásilkou obdrží zákazník daňový doklad (fakturu). V případě nestaneli se tak, prosím kontaktujte nás na kontakt@gravitas.cz Faktura je generována automaticky z webového rozhraní a je možné, že vám zapadne do složky SPAM nebo Reklama. Prosíme o kontrolu.

Balné je na Gravitas zdarma.

 

Možnosti platby

 Kupující spotřebitel může zvolit následující formy úhrady:

Bankovním převodem - možnost platby převodem z účtu u jakékoliv banky na účet prodejce u Fio banky.

  • ČR- platbu předem převodem na bankovní účet  FIO BANK 2901270226/2010.  Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.
  • SK - platbu předem převodem (platba EUR)  2301270265/2010, IBAN CZ2820100000002301270265, BIC/SWIFT FIOBCZPPXXX Jako variabilní symbol použijte číslo vaší objednávky. Jakmile budou peníze připsány na náš účet, zásilku posíláme.
  • bezhotovostně prostřednictvím platební brány  GoPay online platby
  • v hotovosti nebe bezhotovostně prostřednictvím platebních karet při osobním odběru na kamenné prodejně Gravitas,  Široká 28/7, Říčany, 251 01

 Zboží zůstává do úplného zaplacení kupujícím spotřebitelem majetkem Provozovatele.

Na jakékoliv dotazy ohledně dodacích a platebních podmínek odpoví náš zákaznický servis, který můžete kontaktovat na kontakt@gravitas.cz nebo 731 875 040